СТРУКТУРА ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЗАЛУЖАНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ
Керуючись Законом України «Про загальну середню освіту», Програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України » та Програмами в галузі освіти, де визначені завдання загальної середньої освіти, школа головну увагу у виховній роботі акцентує на виховання громадянина – патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності; формуванні творчої особистості учня; вихованні поваги до національних цінностей нашого народу; вироблення навичок здорового способу життя.
У 2020-2021 н.р. виховна робота Залужанської ЗОШ І-ІІІ ступенів спрямована на реалізацією проблеми:
«Моральне виховання та формування й розвиток патріотичних почуттів підростаючого покоління на основі духовних цінностей, розвиток почуття поваги й гордості за свою державу, свій рідний край».
Нашій Україні потрібна нова школа, а новій школі - новий вчитель, який поєднує в собі високу духовність і педагогічну майстерність, що формується і вдосконалюється протягом практичної роботи в школі. Фахівці оволодівають «педагогічною технікою» і «технологією виховання», переконуючись, що майстерність вихователя не мистецтво, а спеціальність, якій треба навчатись. Наявності професійних знань, педагогічних навичок і вмінь, занадто мало, щоб вчитель міг дійсно заволодіти серцями своїх вихованців і повсякденно впливати на їхню діяльність і поведінку, на їхнє самовиховання. Щоб це відбулося йому потрібно бути яскравою особистістю. В цьому і полягає головна специфіка педагогічної праці.
Найголовнішим у вихованні має бути особистість безпосереднього вихователя, який віч на віч знаходиться з учнями. Вплив особистості педагога на молоду душу становить ту силу, яку не можна замінити ні підручниками ні моральними повчаннями, ні системою заохочень. Важливе значення має дух закладу, але цей дух живе не серед стін не на папері, а в характері більшості вчителів і від них переходить в характер вихованців. Насправді саме від класного керівника залежить яким буде клас, яка думка в оточуючих складеться про вихованців. Приклад учителя у вихованні дітей важко переоцінити, тому не можна відривати професійну майстерність вихователя від його особистості.
За щастя дитини здатний боротися тільки творчий авторитетний вчитель. Тому мабуть сьогодні варто говорити про авторитет вчителя тобто про його здатність впливати на думки, почуття й поведінку учня. І ця здатність не пов’язана ні з соціальним статусом, ні з примусом, ні з нагородами.
Традиції та свята школи:
|
Свято Першого дзвоника;
|
День Вчителя;
|
Свято Осені;
|
День Захисника Вітчизни;
День українського козацтва;
|
День Музею ВИДАТНИХ ВИПУСКНИКІВ ШКОЛИ;
День Гідності і Свободи людини;
|
Свято Миколая;
|
День Збройних Сил України;
Новорічні та Різдвяні свята;
|
День святого Валентина;
День Героїв Небесної Сотні;
|
8 березня;
|
День Гумору;
|
День Памяті та примирення;
|
Свято останнього дзвоника
|
Вручення документів випускникам
|
Форми роботи з батьками
РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ АКТИВОМ
|
КОНФЕРЕНЦІЇ З ОБМІНУ ДОСВІДОМ
|
СИСТЕМА ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ І ОСВІТИ
|
ПРОФІЛАКТИКА ПРАВОПОРУШЕНЬ
|
КОНТРОЛЬ СТАНУ ВІДВІДУВАННЯ УЧНЯМИ ШКОЛИ
|
РАДА ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД УЧНІВ
|
ОБЛІК ДІТЕЙ СХИЛЬНИХ ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ
|
УНІВЕРСИТЕТ ПРАВОВИХ
ЗНАНЬ
|
ЩОМІСЯЧНИЙ АНАЛІЗ ВІДВІДУВАННЯ УЧНЯМИ ШКОЛИ
|
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З БАТЬКАМИ, ЩО НЕ ВИКОНУЮТЬ БАТЬКІВСЬКІ ОБОВ’ЯЗКИ
|
ПРАВООСВІТНЯ РОБОТА КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
|
МІСЯЧНИК МОРАЛЬНО-ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
|
ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ, НАРАДИ ПРИ ДИРЕКТОРОВІ, НАКАЗИ ПО ШКОЛІ НА ПРАВОВУ ТЕМАТИКУ
|
|