Методичне обєднання класних керівників
31.10.2016, 22:01

Для керування виховним процесом в Залужанській ЗОШ І-ІІІ ступенів створено методичне об’єднання класних керівників. Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньо шкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників: список членів методичного об'єднання; річний план роботи методичного об'єднання; протоколи засідань методичного об'єднання.

Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників у 2020-2021 н.р.: "Формування в учнів національно-патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства".

Голова методоб`єднання класних керівників – Галько Наталія Михайлівна.

 До даного об'єднання входять:

1. Бідзіля Надія Петрівна - класний керівник 1 класу.

2. Югас Надія Василівна  - класний керівник 2 класу.

3. Гецовська Маряна Юріївна - класний керівник 3 класу.

4. Турянин Маряна Василівна - класний керівник 4 класу.

5.  Боднар Наталка Василівна - класний керівник 5 класу.

5. Химинець Ганна Іванівна - класний керівник 6 класу.

7. Кампов Наталія Юріївна - класний керівник 7 класу.

8Шутій Мирослава Юріївна - класний керівник 8 класу.

9. Соляник Юрій Михайлович - класний керівник 9 класу.

10. Товт Михайло Михайлович - класний керівник 10 класу.

11. Кобаль Ольга Іванівна- класний керівник 11 класу.

В нашій школі є 11 класних керівники, педагог-організатор, психолог. Аналізуючи самоаналіз роботи класного керівника, знову ж таки переконуємось у тому, що сьогодні дуже складно говорити про систему виховної роботи, оскільки кожен із класних керівників  намагається відшукати свої шляхи вирішення здавалося одних і тих же завдань. І чим вища майстерність класного керівника, тим результативнішим є процес виховання: менше конфліктів, більше доброти і взаєморозуміння у взаєминах між педагогом і його вихованцями. Помітно впроваджуються нові форми роботи, прагнення йти в ногу з часом. Працювати й творити в інтересах дитини задля дитини. І сьогодні насамперед хочу звернути увагу й поставити в приклад всіх класних керівників, які вже працюють з новими  педагогічними технологіями.

Класні керівники цілий навчальний рік прививали  своїм вихованцями почуття національної свідомості, патріотизму, любові до рідного краю, свого народу та сприяли забезпечення духовної єдності поколінь на виховних годинах та через музейну педагогіку. Адже наша школа сьогодні – це центр духовної культури, це середовище, яке сприяє засвоєнню кожним учнем духовних надбань попередніх поколінь, розвитку духовних потреб пізнання істини, переживання прекрасного, вияву естетичного смаку у спілкуванні з мистецтвом. Ми вважаємо, що виховувати молоде покоління найкраще на життєвому прикладі особистостей, які своєю наполегливою, самовідданою працею досягли висот у професійній та громадській діяльності, залишили помітний слід в історії держави та рідного краю. Вивчаючи літопис славетних односельчан, ми дослідили, що випускниками нашої школи є саме такі видатні особистості, які уславили не лише свій край, а й країну. Завданням шкільного музею видатних випускників школи є увінчання імен видатних геніїв села, що сприятиме збереженню історико-культурної спадщини нашого народу, вихованню в молодого покоління патріотизму, формуванню освіченої та всебічно розвиненої особистості.

Музей – відкритий лист із минулого в майбутнє. Шкільний краєзнавчий музей видатних випускників школи Залужанської ЗОШ І-ІІІ ст.. є осередком освіти виховання, який сприяє вихованню в молодого покоління національної свідомості, патріотизму, любові до рідного краю, свого народу, забезпечення духовної єдності поколінь і призначений збереженню та вивченню матеріальної і духовної культури. Головним завданням у роботі музею є: залучення учнів до проведення культурно-освітньої роботи серед школярів, зокрема патріотичного і національного виховання. Саме тому виховання ціннісного ставлення до суспільства і держави, до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю в учнів нашого закладу ведеться через краєзнавчо-пошукову роботу. Музейна діяльність учнівської молоді Залужанської школи посідає особливе місце серед інших форм виховної роботи. У процесі пошукової роботи учні, з одного боку, пізнають історію рідного краю, традиції населення, з іншого – беруть безпосередню участь у відродженні національної та духовної спадщини. Краєзнавство та шкільний музей, як центр краєзнавчої роботи допомагає у  вирішенні питань виховання громадянської позиції та патріотизму у учнів.

Патріотичне виховання формується на прикладах історії становлення Української державності, героїки визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури. На базі музею систематично проводяться    тематичні  лінійки, присвячені історичному минулому України. Надається   допомога   педагогічним працівникам під час організації та проведення позакласних заходів і уроків, пов’язаних з історією рідного краю. Організовуються круглі столи, уроки мужності, уроки історії, виставки. Відзначаємо видатні наших геніїв. У родині закладаються підвалини патріотизму і почуття національної приналежності й свідомості. Постійно підтримуємо тісний зв’язок з батьками, залучаємо їх до шкільного життя. Творча співпраця батьків, дітей і вчителів позитивно впливає на формування класних колективів, виховання в учнів людяності, поваги до старших, доброзичливого відношення до товаришів. Відбувся цікавий захід: «Родинні династії». Патріотичне виховання має бути стрижнем усієї навчально-виховної роботи, оскільки ми повинні виховати особистість, яка має почуття гордості за свою державу, сумлінно виконує громадські обов’язки, усвідомлює соціальні проблеми Батьківщини та українського народу, любить рідних та близьких людей. Без цього людина не має обличчя, вона втрачає себе. Кінцевим результатом в роботі  є написання науково-дослідницьких робіт та їх представлення  на районному, обласному рівнях. Школярі є постійними учасниками Всеукраїнської  експедиції учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна». Є у нас і рукописна книга: «Школьна історія». На засіданнях методичного об’єднання класних керівників активно обговорюються теми: «Формування освіченої та всебічно розвиненої особистості на прикладах славетних односельчан-патріотів»,  «Духовний зв'язок з надбанням попередніх поколінь - підґрунтя для високого рівня вихованості і духовної культури особистості учня».

   Звучать численні схвальні відгуки гостей щодо спільної роботи учнівського, педагогічного та батьківського колективів у справі виховання майбутніх патріотів України. Учням нашої школи всіх поколінь притаманне особливо чуйне ставлення до ветеранів війни, гордість за героїчне минуле свого народу і рідного краю та почуття відповідальності за   майбутнє демократичної України.

 З метою підвищення педагогічної майстерності і професійного удосконалення процесу виховання в цьому навчальному році проводитимуться такі види роботи: планові методичні наради, семінари, виступи з доповідями, відвідування і обговорення виховних заходів, класних годин, проведення екскурсій до музею видатних випускників школи, вивчення життєвого шляху видатних особистостей рідного краю та ознайомлення з творчими звітами.

          Методичне об’єднання класних керівників Залужанської ЗОШ І-ІІІ ст. працює за  новими формами та методами виховного процесу, які забезпечили б реалізацію поставлених державних завдань та орієнтирів виховання:

  • Ціннісне ставлення до природи
  • Ціннісне ставлення до мистецтва
  • Ціннісне ставлення до праці
  • Ціннісне ставлення до себе
  • Ціннісне ставлення до суспільства та держави
  • Ціннісне ставлення до людей

В інноваційній діяльності школи активно застосовуються сучасні форми і методи роботи класних керівників: проектні майстерні, презентації усних журналів, ігри-змагання, ситуаційно-рольові ігри, реалізуються цільові програми. На класних годинах виконуються рекомендації з технології саморозвитку.
Класні керівники знаходяться у постійному творчому пошуку та створюють власні розробки класних годин.

Категорія: Файловий архів | Додав: Admin
Переглядів: 606 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
close